Thursday, September 10, 2009

entah.................................................

salam,,,pagi....ntah brapa kali kucuba membohong hatiku ini.....hebat dilanda rindu padamu namun semua alasan rapuh bagaikan awan berarak yg memang x pernah abadi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ntah aku pon xtau,,,,,mata x ngantok lar...kerinduan itu selalu menyinggah dsudut hati...aku bahagia bila terasa rindu kerana disitu aku terasa ader sesuatu yg menglir lembut kejantungku...dan seolah2 aku juga merasa debaran seakan dia menyebut namaku,,,,,heheheee,,,,,,,perasaan sungguh,,,uwekkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!erm pejam celik pejam celik,,sedar2 dah nk raya kejap jer masa itu berlalu dan aku pon cukup dewasa untuk mengharungi cabarn yg bakal kutempoh nanti,,,,,ermmmm xsabar rasa hati untuk meninggalkan unisel ni... aku gagahkan hati untuk meneruskan perjuangan untuk segulung ijazah yg bakal menentukan dimana aku berada satu hari nanti dan siapa aku d mata masyaraakat???ermmmm kadang2 aku rasa perjalanan hidup aku mcm kelakar jer,,,aku biarkan mase yg mengawak perjalanan hidupku yg sepatutnya aku yg perlu bijak mengatur masa supaya kehidupan aku jadi lebih baik...kdg2 tu lar sebgai manusia aku selalu lupa dan alpa dengan godaan luar yg telah mencampakkan aku kedalam kerugian.....kenapa ada rindu??rindu itu amat manis dan lebih manis lagi jika org yg kita rindu juga sedang merindui kita,,,erm syhdunya terasa dikala ini tersentuh hatiku,,,dibuai kenangan silam.................apa yg telah kulakukan hari ni??ermmmmmmm arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............................................................xder idea kerana mataku sudah ngantok................................................................................................................

0 comments: