Tuesday, August 18, 2009

ahhhh penattt!!!!!!!!!!

salam..ermmm terasa penat arini..clas lak start awl2 pagi..huh sib baik dapt lecturer yg okay untuk stadi...dah tua pon lecturer tu tapi kalakar lar..mintak2 leh skor paper dia ni...mcm gaya atok pon ader lecturer aku ni..tapi still encem..hehehe....dah abis clas ni lak kena dgr briefing untuk projek paper...alhamdulillah dapat mdm Rini yang jadi supervisor aku..ermmm semangat lak aku arini bla masuk clas cik ni dah la muda cantik plak tu...suka betol ngan personaliti dia..xsabar2 lak rase nak abis stdy n keje...yes!!!!keje....hehehe...dah abis tu barulah g mkn..arini silap plak g order mee kung fu..ermm rase mcm betol2 kene kung fu..pening kpala...erm dah ptg cket baru blik bilik...penat!!!!walaupon penat hatiku tetap rindu pada sidia..erm ntah per lar yg dia wat..langsung x msg or kol aku...ermm dia x tau aku kat sini risau sal dia.....aku mls ar nk msg dia dulu nt kang ganggu dia wat keje plak,tapi seriously aku mmg jarang kol dia leh kira baper kali jer aku kol dia..asyik dia jer yg kol aku ..erm xper ler ptg tadi aku ngalah aku kol lar dia,,dia leh agak aku rindu dia..huhuhu..malu jerk..tapi nk wat cana tu la hakikat yg sebenarnya...erm tapi dgr suara dia mcm selsema demam plak... ni kes g genting aritu ler...hurm mintak2 ler x teruk..... dpt dgr suara dia kejap hilang cket rase rindu kat dia ngeh3...syg sungguh aku kat dia ni...tapi kalo depan dia aku wat cool jer..ni ngah bosan kawan2 kuar....xtau nk wat per...aper lagi wat curahan rasa la.....mata rasa mcm ngantok tapi x leh nk tdo..hatiku rindu padamu..ermm ni yg nk start jiwang mlm2 ni....erm kdg2 pelik gak ngan kehidupan ni,benda yg x pernah kita jangkakan pon terjadi kat kita,tapi sebagai manusia kita kena terima n benda2 yg terjadi kat atas ader sbb musabab yg sebenarnya dtg dari diri kita sendiri...so make sure jadikan hari ini lebih baik dari semalam..sentiasa perbaki kesalahan n sentiasa berbuat baik ngan sume org n yg paling penting hati kena sentiasa bersih barulah dikasihi n disayangi sume...wah syoknyer hidup dikelilingi teman2 tersayang n disamping org tersayang.....ermmm nt mlm sambung lagi lar..nk mkn burger jap....nyum3....

0 comments: