Saturday, August 15, 2009

cintamu....

cintamu yg kurasa walau x terucap...semakin dalam....cintamu telah terukir dibatas cintaku selamanya..xpernah ku mencuba lepaskan cintamu walau sesaat..sejujurnya diriku terlalu syg padamu...kuingin slalu dalam cintamu...dan tiada yg kan memisahkan selamanya..cintamu yg terlintas terbias matamu slama ini..

kau dan aku...untuk selamanya....
aku ingin engkau slalu ada...
aku ingin engkau....
selama aku..masih bisa bernafas..masih sanggup berjalan..ku kan slalu memujamu
meskiku xtau lagi engkau ada dmana..dgrkn aku yg merindukanmu....
walau ape pon terjadi engkau akan mencintaiku dan xkan lepaskanku..
aku mau kau tau....aku kan slalu mencintai kekuranganmu..apepon terjadi cinta tetap cinta...
aku mau mendampingi dirimu...slalu bersedia bahagiakanmu..apepon terjadi

0 comments: