Monday, August 17, 2009

rindu padamu.....

lepas jer balik g genting terasa lak aku makin rindu pada dia...ntah nape semakin hari semakin sayang..takutnya aku ntuk aku hadapi kenyataan andai dia bukan milik aku...bila bersama ngan dia aku rasa tenang..perasaan kasih yg sgt dalam...Oh Tuhan hanya engkau yg tahu perasaanku pada dia...aku sgt2 takut kehilangan dia..berilah aku kekuatan untuk aku hadapi dugaan n halangan yg bakal aku tempoh...aku sendiri pon xtau nape aku leh syg kat dia padahal dia xder pon ciri seorg laki yg aku minat...aku sendiri pon x sedar bila aku syg dia...tiba2 jer aku rase xsanggup untuk lepaskan dia...terasa aura bila bersama dengan dia..dia bnyk mengajar aku kesabaran....dia,,,dia,,,dan hanya dia .....adoiiiii...bencinya aku...bila aku rase rindu pada dia...eeeeeeee....xsuka aku prasaan mcm nii...ermmm ntah lar....takut...bila pk apa kesudahan cerita aku ngan dia tap hanya satu yg aku tau aku mmg syg dia..aku berharap n berdoa agar jodoh aku bersama dia untuk selama2nya.amin...tapi kalo itu takdirnya aku tidak bersama dia lagi aku yakin dan pasti ade hikmah yg tersembunyi disebalik ketentuan Ilahi.aku mohon sgt2 dia pon akan syg aku seperti aku syg dia...sayunya hati aku ni nak2 tgh2 mlm niii...ermmm mate pon x lena2 nk pejam...

0 comments: