Tuesday, August 18, 2009

suara hati

slmt mlm.........ermm dia ni buat aku risau ag...handphone off..tanpa notis awl2..ni yg wat aku pk bukan2 ni....ishhhh..slalu mcm ni.suka sgt wat org risau.....ermm hati ni xsabar2 nk tggu pagi sok..biasa kalo dia tertidur awl xsempat nk msg,awl pg dia dah kejut aku...ermmmmm jgn la terjadi sesuatu yg buruk kat dia..atau dalam hubungan kami ni..seikhlas n sepenuh hati aku syg dia.....rasa nak jerit jer bagi dia dgr yg aku syg dia n xnak kehilangan dia...tapi nk wat canner sabar lar wahai hati..jgn terlalu ikotkan hati...yg ptg dalam hati dia hanya ada aku...errmmm aku ingin engkau slalu ada....aku ingin engkau....slalu brada dkat dgnku...heheee ni ayt jiwang...erm per nk buat dah mmg dalam hati aku hanya ada dia....aku sedar x mungkin apa yang aku inginkan akan menjadi milikku jika Tuhan x mengizinkannya,,aku yakin n percaya dengan ketentuan Ilahi..so sbgai manusia aku kena redha n terima ape yg telah tersurat untukku..walaupon aku tau dia syg aku tapi aku x meletakkan harapan yg tinggi kerana aku takut kecewa,,,,huh,,rase nk nangis pon ader ni bila teringat mase kitorg kat genting kalako pon ader...dia ar suka sgt main2 ngan aku...hurm aku rasa bahagia waktu tu...ermm rase nk mcm tu sampai bila2..mase bersama dia tersa cepat berlalu..ntah la....perasaan ni..klaka jer....per lagi nk citer,,,mesti korg yg baca borink nk wat canner ni kan kisah hati seorg wanita...ermmm citer pasal hati n perasaan lar..sbb bg aku bila cerita pasal dia aku rasa mcm best jer heheehee.......hai mata bila la nk tdo niii...ermm nt kalo xleh tdo aku mula ar pk pelik2 plak...mcm2 pk last2 aku yg sakit hati sendri......xpaham sungguh..pkran mcm budak2...ngantok plak..nt merapu2 lak tulis..so tdo dulu sambung sok..slmt mlm muah..

0 comments: